Van hakken naar magazine

meerdandoosjesschuiven Petra en Marleen met sjoelbak

Het staat er echt, in grote letters zelfs:

"Sexy marketing van werk in de apotheek"

Met een foto van Petra en mij, met een sjoelbak onder onze arm. En een artikel over ons project, #meerdandoosjesschuiven.

En niet zomaar een artikel, nee 2 pagina's zelfs!


ÉÉN SIMPELE VRAAG

Waarom denken mensen dat we in de apotheek alleen maar "doosjes schuiven"?
Want eerlijk is eerlijk: we doen echt zoveel méér.

Petra (farmaceutisch consulente) en ik (apothekersassistente) sloegen de handen ineen. We wilden het echte verhaal laten zien. De mensen achter de balie. De kennis, de zorg, de betrokkenheid. Maar met foto's die tot de verbeelding spreken of een lach op je gezicht toveren. En met verhalen die je begrijpt, zonder al die medische termen erin. 

 

AAN DE SLAG!

Wat begon als een wild plan, groeide uit tot een project dat in het vakblad UA (Uitsluitend Apothekersassistenten) verscheen. Een mooie mijlpaal voor ons project. Want het laat precies zien waar we voor staan:

 

Zichtbaarheid met een knipoog!

 

Want wie denkt dat het in de apotheek alleen om doosjes gaat… die heeft nog niet met Petra gesproken...of met mij 😉

 

EN NU?

We zijn inmiddels gestart met de zomereditie van ons project, en de #meerdandoosjesschuiven gaan we vervangen door de #opvallendmooi, want we blijven opvallen, Petra van Zorg Opvallend en ik, Marleen van Mooi Kiekje.

 

EN JIJ?

Vind jij ook dat je werk meer verdient dan een standaard foto of een stoffige social post?

Stuur me een berichtje, zorg ik misschien binnenkort wel voor menselijke, opvallende en persoonlijke foto's van jouw bedrijf!

#meerdandoosjesschuiven hakkenfoto UA KNMP Marleen en Petra

 

PS:

benieuwd naar het artikel in de UA?

Op mijn socials heb ik het artikel gedeeld! Of klik hier om het hele artikel online te lezen.