
ZO PAK JE HET AAN
Een goede social media-aanwezigheid begint met sterke beelden én een plan. Maar hoe combineer je dat met een druk bedrijf? Petra en ik mochten dat laatst laten zien, en het resultaat was (voor ons allemaal) inspirerend te noemen...
TEAMFOTO'S MAKEN EN LEREN KIJKEN
Het team was enthousiast, wij ook. Toevallig was ik dat weekend in de buurt van de studio. “Is het een idee dat jullie daar naartoe komen?” vroeg ik.
“Oh ja, op zich wel leuk,” klonk het, “even kijken of iedereen kan.”
Flapuit als Petra is, zei ze: “Joh, maak er gelijk een teamuitje van! Na de shoot naar buiten, legt Marleen de tips en tricks van smartphonefotografie uit. Superleuk toch?”
Zo gezegd, zo gedaan. En zo werd de workshop een waardevolle aanvulling: niet alleen foto’s voor nu, maar ook waardevolle tips om zelf content te blijven maken.
Het bijzondere? Terwijl ik aan het fotograferen was, stelde Petra ondertussen vragen over wat er allemaal gebeurt achter de schermen. Dat leverde directe input op voor verhalen die het team normaal niet zo snel deelt.
CONTENT IDEEËN ONTSTAAN VANZELF
Door te luisteren en samen te sparren, ontstonden spontaan ideeën voor allerlei rubrieken op hun socials. Wat doet het team als de klant (of in dit geval de patiënt) weer weg is? Welke momenten zijn klein, maar waardevol? Goede content bestaat niet alleen uit mooie foto’s, maar ook uit verhalen die laten zien wie je bent als (zorg)professional.
WAAROM SAMENWERKEN MET ONS LOONT
Met een social media manager die echt alles van social media weet en een fotograaf die oog heeft voor sfeer, timing en aandacht voor detail, creëer je content die blijft hangen. Foto’s die een verhaal vertellen en tegelijkertijd professioneel ogen. Zo’n middag levert dus dubbel resultaat op: sterke beelden én een hoop inspiratie voor toekomstige posts.
WIL JIJ OOK EEN MIDDAG VOL TEAMFOTO'S EN TIPS VOOR JOUW PRAKTIJK?
Wat voor bedrijf je ook runt: wij helpen je graag. Samen maken we jouw team zichtbaar, professioneel én menselijk. Met beelden die écht opvallen.